.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارتباط آنلاین در 98 درصد شعبات نوشهر و چالوس
ارتباط آنلاین در 98 درصد شعبات نوشهر و چالوس

مدیر کل فناوری و اطلاعات استانداری مازندران گفت: 98 درصد شعبات اخذ رای شهرستانهای نوشهر و چالوس به صورت آنلاین با یکدیگر ارتباط دارند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از  مهر  ، یدالله طهماسبی عصر جمعه در حاشیه بازدید از حوزه های انتخابیه این شهرستان در محل ستاد انتخابات نوشهر به خبرنگاران اظهار داشت: 300 کاربر به همراه 300 رایانه در 203 شعبه اخذ رای در شهرستانهای نوشهر و چالوس انتخابات مجلس هشتم را به صورت رایانه ای برگزار می کنند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا این زمان هیچ گونه قطعی برق و تلفن در خطوط رایانه این دو حوزه صورت نگرفته است.

مسئول فناوری اطلاعات ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اینکه پیش بینی می شود نتیجه آرا حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس تا 2 ساعت پس از پایان مهلت اخذ رای اعلام شود، تصریح کرد: مازندران از استانهایی است که توانسته در دور اول انتخابات مجلس هشتم در بخش برگزاری انتخابات رایانه ای رتبه برتر را کسب کند.

طهماسبی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه 28 دستگاه اجرایی از طریق شبکه دولت با یکدیگر ارتباط دارند، یادآور شد: دبیرخانه الکترونیکی دستگاههای اجرایی مازندران راه اندازی شده است.

این مسئول همچنین از اتصال 12 دستگاه اجرایی جدید به شبکه دبیرخانه الکترونیکی در مازندران خبر داد و گفت: با نصب پورتال دولت الکترونیک شهروندانی مازندرانی از طریق 43 دستگاه اجرایی 40 نوع خدمات را می گیرند.

وی کاهش زمان، کاهش ترافیک و سرعت فعالیت کارکنان و نیز جلوگیری از فساد اداری را از عوامل اجرای طرح پورتال دولت الکترونیک در مازندران بر شمرد.

مدیر کل فناوری اطلاعات ستاد انتخابات مازندران همچنین از تدوین طرح کریدور آی سی تی شمال کشور در مازندران خبر داد و گفت: سند راهبردی آی سی تی مازندران تدوین شده و تا 5/1 سال آینده اجرا خواهد شد.

طهماسبی همچنین از اتصال 210 روستای استان از خدمات آی سی تی روستایی خبر داد و گفت: سند راهبردی فناوری اطلاعات تدوین شده و بر اساس این سند تمامی دستگاههای اجرایی استان بر اساس معماری و ساختار این سند فعالیت فناوری اطلاعات خود را اجرایی خواهند کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.